110104

Heej! Återigen sitter jag och skriver på tentan. Det går änådåhyffsat bra, har knåpat ihop två sidor nu. Ska strax gå in och börja skriva om genus i texter, intresant och lätt kan tyckas, men det är lite klurigt alltså. Får se hur det går.

En annan sak som jag nästan måste berätta, är att jag inte druckit kaffe sedan i torsdags morgon! Det här är en rätt så stor grej för mig, så här länge har jag inte varit utan på.. ja, vad kan det vara? 6 år iallafall. Oftast brukar jag må skitkasst efter ett dygn utan kaffe, men eftersom jag vart så sjuk har jag inte varit sugen. Men idag.. Ja, kanske det blir en lite kopp av det svarta guldet? Tror jag är värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0