110103

God morgon! Jag sitter redan i full färd med att skriva på min tenta och har gjort det ett tag. Känner att tiden är knapp, även om det är över två veckor tills den ska in och granskas. Bäst att börja i tid, även om det är svårt! Tyvärr känner jag mig lite lost på ämnet, vilket beror på 1. dålig connection mellan kursinnehåll - tenta och 2. att jag skippat alldeles för mycket seminarier. Men jaja, så äääre. Och det brukar lösa sig så småningom också. Faktiskt.

Nu tänkte jag att jag skulle fortsätta tills förmiddagens mål är nått, och sedan fortsätta med resten som ska göras. Och nånstans där ska jag få plats med lite frukosttime. Senare i eftermiddag ska jag göra något jag aldrig gjort förrut. Det ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0