Mary Kay

Igår var jag på hudvårsklass hemma hos Malin. Det var Emma som hade hand om den, och hon har precis börjat inom Mary Kay. Det var helt underbara produkter vi fick testa, och hade jag haft råd hade jag gärna köpt allting! Men för mig blev det endast ett sett med läppsrub och balm, samt en eyemakeupremover utan olja. Man kommer ju verkligen underfund om hur viktigt det faktiskt är att använda bra produkter en sådan här kväll. Jag skämdes lite när jag berättade om mina (o)vanor som går ut på att inte tvätta bort sminket varje kväll och aldrig återfukta huden eller rengöra den med annat än vatten. Så, det ska jag hur som hellst bli bättre på! En ny foundation ska införskaffas med, eftersom min är för mörk.. Jag är rätt blek nu alltså. Kanskeiinte syns så mycket, eftersom jag aldrig blir blek=blek men blekare än jag brukar vara, är jag definitivt! (Fast å andra sidan är väl det bra, eftersom det beror på att jag inte solat solarium på läänge) Men summa sumarum, en jättetrevlig kväll som bjöd på många skratt, skitbra produkter och god fika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0