Alla ♡ans dag

Igår var det ju alla dag, och det är ingenting vi brukar fira något särskillt. Jag hade förberett maten redan dagen innan, och stod alltså för den igår. Det blev marinerad fläskfilé med ungsrostade rotsaker, vilket är sådan mat vi aldrig orkar laga på en vardag annars. Men iallafall,sedan kommer baby hem, lite senare än vanligt, med ett flin på läpparna. "Jag hade tänkt köpa en blomma men det är är typ bättre än en blomma faktiskt" och gav mig ett paket. Gulle :) I paketet låg en stavmixer! Ni vet den där röda från OBH nordica? Jag älskar chiliserien, och det vet han ju såklart. Jag blev såklart jätteglad, och resten av kvällen gjorde vi goda drinkar och smoothies, och drack smaksatt kaffe och "Lilla hjärtat" te som jag hade köpt på Göteborgs kaffehandel. Mysig måndag, helt enkelt. Med min mysiga sambo.

Så just nu dricker jag en smoothie till frukost, gjord av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0