110228

Sista februari. Nu kan det väl ändå snart bli vår eller? Så jag kan ha på mig min skinnjacka, och gå runt i mina sommarsöta skor (eller iallafall converse) utan att frysa tårna av mig.

Idag har jag jobbat, ska snart jobba en timma till, och sedan ska jag till M-dal igen. Träning står på schemat idag, och det ska ju självklart bli väldigt trevlig. Och svettigt. För idag har min PT lovat att köra lite extra hårt med mig! ;)

Nej, en kopp kaffe till kanske? Sedan ska jag gå på nagellacksjakt här tänkte jag. Hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har gått i skinnjacka och converse i princip hela vintern, bortsett från när det vart som mest snökaos. Så det går allt att ha converse och skinnjacka utan att frysa massa redan nu ;)

2011-03-01 @ 17:40:00
Postat av: jess

var med i dagens blogg

2011-03-01 @ 18:17:39
URL: http://jkaaa.blogg.se/
Postat av: Suss

Sv. Haha, Malin, det kanske går för dig men mina tår är freeezing ;) Im not as hot as you ;P

2011-03-02 @ 15:52:04
Postat av: Malin

Hahaha! Där fick du till det! Men jag tycker nog att du är minst lika het, tror problemet ligger i att inte jag fattar att man ska ha vinterskor och vinterjacka på vintern ;)

2011-03-03 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0