110222

Idag har jag suttit med min kära uppsats hela dagen typ. Det är segt, och går inte riktigt som jag vill. Men men, det blir nog säkert bra i slutändan!

Annars håller jag på och ska göra en köttfärspaj med soltorkade tomater idag. Måste inviga min fina nya matberedare jag fick igår! Jag gillar inte att följa recept slaviskt, utan det blir mest lite hipp som happ när jag lagar mat. Jag tar lite vad jag känner för och kryddar lite så som jag vill ha det. Idag tänkte jag testa att ha i keso i pajen med, för att höja proteinhalten lite. Det ska väl gå bra? Det gör det säkert! Och så vill jag ha champinjoner i.. Och kanske lite fetaost.. och taccosås. Hm, det här ska nog bli bra! Bäst att sätta igång, karln ska ju ha mat på bordet när han kommer hem! (säger jag som just nu skriver en uppsats om genus! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0