110221

Vad är det för dag idag, vad är det för dag idag? Det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag, hurra, hurra hurra! ;)

22 år fyllda idag. Fick sms av mamma för ett tag"Gumman grattis nu är du inte fullt tre timmar för 22 år sedan och pappa satt och höll dig och jag klappade dig och såg hur söt du var och är" (nej, min mamma använder sig inte av skiljetecken, haha). Såå jaa, tjugotvå år senare har det väl hänt en hel del, haha.

När jag var liten fick alltid vi barn (jag och min bror) bestämma helt själva vilken mat vi skulle ha på vår födelsedag, ilket resulterade i att vi var garanterade två McDonaldsbesök om året, haha. Samma regel råder nu, skillanden är dock att iår får jag även laga maten själv. Idag blir det dock inget McDonaldsbesök, utan tacos för mig och hjärtat. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0