110211

Heej! Har fixat och donat här hela morgonen, och snart blir det in till stan för lite jobb. Skulle ha blivit gjort igår, men det sket sig, så jag drack kaffe med arbetskamraterna ett tag istället.

Gårdagen var lite halvkaos här hemma. Tur jag har min baby som tar mig genom svåra stunder! Allt berodde på håret.. Jag tyckte det var för mörkt, typ. Eller ja. Nått. Nu har jag iallafall dragit ut en del av färgen (typ shamponerat 15 gånger med starkt shampoo) och nu börjar jag bli nöjd. Men bild får vänta tills jag får någon bra på´t.

Nu ska jag gå och göra några äggmackor. Är så sjukt bra att jag kan äta det, haha. Eftersom jag äter kolhydrater i minsta mån, går ju vanligt bröd fetbort. Men det finns ett lchfbröd att köpa, som är riktigt gott faktiskt!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0