110208

Haha, vad jag alltid strular till det för mig. Nu har tentan kommit ut och det är meningen att jag ska skriva resten av denna veckan. Men då går Susanne och tackar ja till jobb iallafall 2/3 dagar. Wooops! Pengagenen i mig är väldigt stark förstår ni. Men de fleta andra gånger jag har varit i samma situation har det ju gått bra, det ändå är att jag oroar mig väldigt mycket. Men å andra sidan, om jag inte har så mycket tid, så kanske jag tar väl hand om den jag har? Det återstår och se.

Nej, nu får Popper och alla andra gubbar se upp, för här ska jag utvärdera dem! Hej!

Kommentarer
Postat av: Chrisbettina

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-25 @ 11:44:59
URL: http://chrisbettina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0