110206

Ja, det förra inlägget är jag imponerad över hur jag fick ihop. Jag har svaga minnen att jag fick blunda med ena ögat för att kunna se vilka tangenter jag skulle trycka på! Innehållet blev väl inte sådär jättedjupt heller precis. Haha. Hade iallafall en störtbra kväll igår borta hos David & Andreas. Dock blev det väl några öl (japp, Susanne drack öl hela kvällen och tittade med avsmak på vinet i kylen. Inte ofta de händer!) för många. Kvällen avslutades med nattamackor här inne med våra 4 fina grannar; två tvåbenta och två fyrbenta, haha.

Idag händer inte mycket, jag sitter och pluggar medans Kim spelar nått skjutspel. Mår lite som man förtjänar idag om jag säger så, haha. Fan, nu börjar jag bli hungrig. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0