110203

Heeej! Här är det fulla rullar så jag hinner knappt öppna datorn. Men två av tre lektioner denna vecka har blivit inställda, vilket stör mig någon enormt eftersom jag redan har varit nere i Göteborg när jag fick reda på´t. Mest grinig var jag idag, eftersom jag hade kunnat jobba ännu mer idag istället för att göra det imorgon då. Ååh. Men men, fick mig en riktigt trevlig fika med min knasiga basgrupp istället, haha. Inte illa det heller. Men jag blir fortfarande grinig.

Egentligen vill jag så sjukt gärna åka hem till Munkedal och min baby idag men icke. Tog beslutet att det är bäst om jag stannar här, så blir jag fortare klar med jobbet imorgon. Vettigt men skittråkigt.


frostig ved


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0