110201

Familjen har blivit riktigt hypad det sista, och jag tycker det är riktigt roligt. Själv har jag lyssnat på honom/dem i några år nu, och det är riktigt gryyyymt. Det snurrar i min skalle har jag inte tröttnat på än. Finns ingen bättre låt att dansa runt till hemma! :)

iPoden är självklart full med Familjenlåtar, men det är inte det jag lyssnar på på jobbet (eller jo, en del) utan där är det självaste Harry P som det berättas om i mina öron. Lite mysigt sådär.

Ikväll fikade jag med fina Malin. Det blev rådhuset, och en liten sväng på donken när de stängde. Varför finns det inte några caféer i Uddevalla som har öppet sent? Allt stänger vid sju typ. Dåligt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0