111219

Ikväll har jag och pappa vart ute och klappsnappat lite på Torp. Nääääe, visst inte, men shoppat, det har vi gjort! Äntligen har jag fått köpt någonting till K. Hoppas han blir nöjd, men det lär han. Så sjukt bra att man kan köpa någonting som man själv vill ha te´n. Prylnissar som vi är, haha. Är rätt så säker på att han gjort detsamma till mig! Iallfall fick jag följt med pappa på hans klappjakt till mamma med. Blir riktigt trevliga julklappar i år må jag säga!

Nu är det bara det allra sista julstöket kvar innan jul. Lägenheten är pyndad och städad, maten är inhandlad och godiset har börjat fixas. Blir inte så mycket, men det är alltid roligt att ha någonting man kan ge bort.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0