111202

Heej! Fredag och göttigt väder! Woho! Jag jobbar nu några  timmar på förmiddagen. En timma kvar, sedan drar jag mig hemåt och väntar på K. Sedan bär det iväg till Karlstad! Sen får vi se vad denna helg har att erbjuda, men jag tror vi kommer ha det himlans bra i Värmland. Vad annars? När vi kommit hem på söndag låter vi bilen vila några timmar tills vi åker iväg på fler äventyr på måndag morgon. Varför vara hemma när man kan vara på tur? ;)

På tal om tur. Gårdagens tur till Görsäter var himlans trevlig. Obligatorisk räkmacka och sedan inhandlades det gardiner, småtjafs och annat kul. Lite tyg fick jag allt med mig hem också.. Hittar man inga snygga gardiner får man helt enkelt göra sina egna. Så det så. Ska bara orka ta hem symaskinen. Har inte orkat det på ett år.. Sinnesjuk lathet, jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0