111201

Good morning december. Nice to see you! Sitter här hemma i min onepiece och göttar mig ett tag till. Sedan ska jag ut till kusten och göra intervju. Sådetdå. Sen blir det Uddevalla och hämta mamma sen så åker vi till den där stora Öa ni vet. Orust. Sedan hem och packa!

Funderar på julklappar.. Det blir antagligen julklappsköp på måndag, men det gäller ju att komma på vad man ska ge till alla också! Själv önskar jag mig inte mycket. Mer än fred på jorden och sånt då. Skämt åsido. Till K är svårast, funderar på vad jag ska köpa te´n. Överväger en resa.. Det hade vart nice. Då får ju jag också åka iväg, haha!

Sedan måste jag bara påpeka att allt verkar gå min väg. Nöjd med tillvaron och det ser ut som om det kommer bli en bra vår, på ett eller annat sätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0