Vårdag

Vad gott lite sol gör! Jag kom precis hem från en långpromenad med Kim. Det var riktigt härligt att gå lite sol i huvudet, och komma ut och röra på sig lite!

Tidigare idag har jag ju suttit alldeles still och låtit Marielle ta hand om mig och mina naglar! Så nu har jag jättefina långa naglar. Hon är jätteduktig, och hädanefter kommer jag jämt ha snygga naglar! Lyxigt att bara behöva gå några få meter. Sedan ingår kaffe i priset med, haha. Och det säger jag ju inte heller nej till! Tack så jättemycket, gumman! ♥

Nu ska jag gå in till vardagsrummet där det låter som om någon håller på att bli mördad. Men nej då det är bara baby som spelar Ps3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0