110424

Påskafton igår blev en riktigt lyckad kväll. Grillat och vin inne hos bästegrannarna Marielle och Daniel. Sedan blev det spel och en hel del skratt och kvällen avslutades med en härlig kvällspromenad, men dessvärre ingen påskbrasa.

Idag är minst lika fint väder som det varit det sista, och jag har varit nära på att lägga mig ute och sola lite men inte riktigt vågat... Jag får ju lägga mig på taket här utanför isåfall, haha. Inte så illa som det låter, men jag väntar nog lite (typ tills jag dör av solabstinens) och klättrar ut genom fönstret en annan dag.

Snart beger jag mig hem till mamma och pappa för födelsedagsfirande. Pappa fyller nämnigen år imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0