Torsdaag

Hejhej! Var en bra dag i skolan med tjejerna. Tråkigt att ha praktik så länge nu, och inte ses. Men men. Så är de när man inte har vfu i Göteborg. Och det är jag glad över med, haha.

Idag har jag vart duktig nog att köpt mig en vinterjacka. Liite dyrare än jag egentligen hade tänkt mig, och kanske lite tunnare med, men wattaheck. Snygg som attan och ändå rätt varm tror jag. En liten jättefin jeansshorta med upprullade armar fick följa med hem också, till skrutten. Faster fixar så han blir mode-bebis ni vet. Var uppe och gav den just, och han blev väldigt glad ♥

Imorgon är jag ledig, men ska jobba (haha). Asbra för då kan jag gå direkt till gymmet direkt därifrån och slipper åka hem emellan. Imorgon har jag nog gaalen träningsvärk kan jag tänka mig.. Göttans.

Nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0