Svinkallt

Scheisse vad kallt det var när jag gick hem från bussen förrut. Mörkt var det också, haha. Blev en riktigt långdag i Göteborg iallafall, först föreläsning (som inte alls var så givande som jag hade trott..) och sedan en mycket trevlig fika med Ellinor. Var så längesen vi träffades, får bli ändring på´t nu. Kanske årets sista utefika? För det gick faktiskt att sitta utomhus i Haga idag, fastän kaffet kallna väl fort.

Nu sitter jag och kikar på Idol igen. Har jag blivit fast kanske? Nääädå men ett bra tidsfördriv. Blir nog en riktig tvkväll ikväll; Berg flyttar in, sedan Välkommen åter och sedan Kungarna. Okey, det där sista skäms jag något otroligt över så glöm att jag skrev det. Skitdåligt program, men man känner ju sig jävligt smart när man kollar alltså. Stackars människor.. Att förstöra sina liv så.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0