Nöjd!


Träningen idag gick super, gick på comat och core. Hade nästan glömt av hur kul combat verkligen är. Men det sista har jag varit mer för styrketräning i gymmet, än på pass. Idag på combaten var vi bara typ 8 st (!!!) men det blev allt lite imma på speglarna ändå. Jaja, combat ska jag då verkligen ha i tankarna när jag gör mitt nya träningsschema snart.

Sen hämtade jag ett paket borta på Skogslyckan. Från Adlibris, så inga roligheter här inte. Endast pluggmaterial, haha. Men rätt så kul ändå. Dum som jag är (eller ska man säga shoppingglad kanske..) så gillar jag när man får nåt på posten så. Då spelar det inte så stor roll att det bara är studentlitteratur.. You get me? Okey, jag är knäpp dådå.  Och det hade mycket hellre få vara något annat.

När jag kom hem kom även Hampus och hälsade på. Han hade med sig sin familj, och ville visa sina nya skills. Han kan ta sig fram över golvet rätt bra nu den lille skrutten. Inte långt kvar till krypning här inte! Sedan ville han såklart visa sin faster hans snygga tisha med. "Jag älskar min mamma och pappa men faster är bäst". Undrar vem som kan ha köpt den..

Vill ni veta en galen grej? Äh, ni har inge val. Resan vi bokade förra veckan, går upp i pris. Nu var det typ tredje eller fjärde höjningen sedan vi bokade, så priset är typ 2000:- mer per person nu. Första höjningen gjordes redan på eftermiddagen när vi hade bokat och betalt. Är det inte helt sjukt? Jag och Kim börjar tro att det var någon bugg på sidan haha. Men inga är gladare än vi! Kan man kalla det tur eller?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0