Helgen

Jösses, vad fort dagen har gått. Gjort en hel del, och eftermiddagen spenderades hos bror min. Massa kaffedrickande, och lek på golvet med lilleman.

Igår spenderades dagen hos Klara. Vi fikade, spelade lite på ps3 och självklart pratade massor om ditten och datten. Trevliish!

Imorgon blir det återigen jobb på skolan. Me likey! Sen får jag nog börja packa, eller iallafall börjar kika på vad jag ska ha med mig. Och så tänkte jag ta en sväng till muséet och förtidsrösta när jag ändå ska till gymmet. Eftersom jag inte är hemma på valdagen, så får jag ju ändå dra mitt strå till stacken för att Sverige ska få en kickass regering. Eller nåt.

Ska snart köpa nya objektiv, men jag måste säga att man kan få rätt litet skärpedjup med kitobjektivet med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0