Dans

Nu är jag hemma från gymmet. Det blev ett svettigt danspass och ett tungt corepass idag. Sätt sprätt på några hundra kalorier med andra ord. Men såklart har jag fyllt på med lite nyttigheter nu när jag kom hem. En yummieyummie proteinsmoothie. Träning utan något (bra) att äta efteråt är typ lika med ingen träning alls. Men vill ni träna for nothing är det ju upp till er.

Nu började Idol. Glor lite på det. Tokig kvinna i guldig kavaj just nu. Jaja, det är tidsfördriv tills jag hittar något bättre att göra!

Imorgon är det torsdag. Tordag + sista jobbdagen för mig = Helg. Jäddrigt bra ekvation det där hörreni.

edit: "du är en garanterad tia.. Om skalan går till hundra".. "jag skulle säga tusen". hahaha, klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0