Cypern 2010

Tidigt igår morse hämtade mamma och pappa oss från Landvetter efter en helt underbar vecka i Agia Napa. Jag och Kim har haft det så himla bra verkligen. Nästan 35° varje dag, och vattnet var nästintill 30° det med. Vi låg och slappade på stranden, badade och snorklade, gick runt och kikade i staden, åt riktigt god mat och drack ohälsosamt många drinkar. En obligatorisk sväng på bargatan blev det ju såklart också. Så härligt att bara ha tid för varandra, och göra vad man känner för.

Det känns både gott och tråkigt att vara hemma igen. På den här veckan har hösten kommit känns det som. Löven ligger på marken och det är rätt kallt. Det är tråkigt, mycket bättre med värme och klarblå himmel varje dag. Fast vardagen kan man inte fly ifrån, så det är bara att bita ihop och längta till nästa semester. Och göra det bästa av situationen, liksom. 

Nu är det bara en jäklans massa tvätt kvar, haha. Så idag hittar ni mig i tvättstugan.

De flesta bildena ligger på en annan dator och jag orkar inte sätta i minneskortet just nu. Men här är iallafall en liten bild när vi är ute och går en eftermiddag när jag hade börjat bli lite brun ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0