Akilles ♥

Nu har jag kommit hem från träning och annat. Riktigt nice release av Bodypump 75. Lär kännas imorgon. Blev en springstund på bandet med.

Men vad jag tänkte skriva är att jag köpt mig en ny kompis till min leksak. Igår fick ett nytt objektiv följa med hem från Inet. Åååh, gissa om jag är nöjd? Det blev ett fast objektiv, ett femtiomillimeters. Har hört mycket (bara) gott om denna glugg och jag kan bara hålla med. Underbart ljusinsläpp och enkel att ta foton manuellt med. Jag ville ha ett objektiv som hade möjlighet till ett mycket kort skärpedjup, och det fick jag. Idag fick Akilles agera modell, vilket han gör jättebra. Eller hur?





Min fina lilla misse ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jösses vilka fina kort på sötnosen! Du har ju blivit jätte duktig!

Du får komma hem till mig och ta lika fina kort på mina älsklingar snart :)

Jag betalar bra, haha!

PUSS!

2010-09-27 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0