100927

God morgon! Sov som en prinsessa inatt, trots att det var första gången på länge som jag sov själv. Men en stoor säng med massor av kuddar och täcken alldeles för sig själv är helt okey, eller hur?

Idag ska jag jobba en sväng, ska åka alldeles strax. Sedan har jag lite mer saker på schemat såsom träning, fika och doppa håret i askorbinsyra. Det där sista låter väl kanske lite underligt och det är det också. Det är nämnigen så att mitt hår blev grönt (jepp, GRÖNT) i topparna på Cypern. Antagligen på grund av kopparrör till poolen.. Efter lite googling lärde jag mig att just askorbinsyra kan hjälpa och ta bort de gröna nyanserna.

En kaffe bara, sen drar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0