100915

God Morgon! Här sitter jag och käkar frukost. Idag har jag bara en föreläsning i skolan, så jag börjar inte förens ett. Sovmorgon i all ära, men det känns lite tungt att föreläsningarna inte ens är två timmar också. Fyra timmars resväg för knappt två timmar. Men man ska väl inte klaga.

Jag gick upp rätt så tidigt idag, så jag har redan hunnit med att tvätta lite och packa färdigt väskan. Det var inte det lättaste, haha. Efter första utgallringen hade jag med mig 13 bikiniöverdelar (och lite färre underdelar). Efter ytterligare en gallring ligger nu åtta stycken i väskan. '

Nu vart frukosten slut och jag ska kika om tvättmaskinen är färdig. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0