100902

Vart tar dagarna vägen egentligen? Idag gick jag hemifrån klockan tio i sju, och kvart över åtta tog jag i dörrhandtaget igen. Men inte mig emot! Först var det skola, ett seminarie och en förelsning. Det var intressant, men såhär ibörjan blir man väldig trött fort, haha. Vi satt på första raden och gäspade.

Sedan mötte jag upp Malin för en fika på Evas Paley, som på något sätt blivit vårt stammisställe. Varför kan man ju undra, eftersom kaffet inte är jättegott och det mesta är rätt dyrt. Men tonfiskröran är god! ;) Sedan var det dags att åka hem. Vilket förresten var en väldigt obehaglig resa. En gammal tysk gubbe satt och glodde på mig ända tills Ljungskile. Härligt. Jag vågade inte somna..

Efter att ha jobbat några timmar kom jag iallafall hem sedan. Gött mos.

Imorgon är det fredag. Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0