Velepanna

En riktig velepanna, det är jag det. I hela mitt liv har jag varit sjukt dålig på att bestämma mig. Det spelar ingen roll om det handlade om vilken docka jag önskade mig i present, eller om vad jag ska laga för mat till middag. Jag har ofta haft ne supereffektiv metod att lösa dessa vardagsbekymmer med; skita i att välja och se vart fasen det tar mig. Tyvärr brukar det ta mig.. ingenstans. Tänka sig, att jag kunde välja vad jag skulle plugga nu efter gymnasiet. 

Men nu sitter jag och gör plus och minus-listor för att komma fram till något vettigt. Det är hjärta vs. hjärna typ, och vi får se vem som vinner, haha. Men just nu har jag en känsla av att hjärnan går samma väg som hjärtat, trot eller ej. Den som lever får se.

"Stort, större än jag nånsin trott
Det snurrar i min skalle"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0