Typiskt..

När man har köpstopp hittar man alltid så mycket kul. Har suttit och plågat mig själv framför alla möjligasidor nu.. Allt från kläder, skor till prylar. Men icke, här ska det sparas pengar, haha. Lönerna de sista har inte varit allt för feta nämnigen, och jag har märkt att pengar sipprar ut från flera små hål lite varstans. Praktikveckor brukar vara lugna veckor för mitt kontokort, just därför att jag inte har samma möjlighet att köpa något på impuls. Det är så lätt att någonting slinker ner i väskan..

Jaoo.. Något litet kommer jag nog unna mig snart iallafall. Det förvånar mig liksom inte. Hur som hellst så kommer ett paket med kläder v. 43 som jag beställde för ett tag sedan.

Haha, ja man kan ju tydligt se vilka färger jag gillar. Smög med min jacka på bilden samlat med allt jag vill ha till den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0