Trevlig paus

Ibland behöver man ju en paus i plugget, va. När jag gick ut och hämtade posten låg det massa trevligheter till mig där. En gratisprenumeration från Amelia som jag tydlighen ska få i ett halvår (sen när får man tidningar gratis som man inte ens bett om? Jaja, ingen är nöjdare än jag). Sedan var mitt efterlängtade paket från H&M också i brevlådan. Träningslinnet i polyamid satt perfekt och det var en riktigt snygg modell. Min jacka som jag väntat på såå länge kom också. Tyvärr var 38 lite för stort på mig, men det får vara. Kanske klokt att få plats med en tjock stickad tröja under nu i vinter, eftersom jackan är i skinnimitation?

Nu är det snart slut på pluggandet, jag har lite jobb att beta av idag också. Och träning. Såå ja, en lite längre pluggpaus den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0