Struktur

Ordning och reda. Ikväll har äntligen mitt schema för resten av kursen (tom 17 januari) kommit ut på GUL, våran informationsplattform. Jag har gått och irriterat mig dessa praktikveckor att jag inte har någon aning om hur det ser ut framöver, mer än litteraturlistan då. Jag behöver veta sådant i god tid för att kunna planera in saker och ting! Så iallafall, nu har jag det. Och det ser bra ut, ungefär fyra-fem lektioner i veckan. Lite kan tyckas, men lite timmar i skolan innebär i regel mycket att läsa. Och eftersom jag ska läsa en litteraturkurs nu så ja, ni fattar. Skönt att äntligen få lite struktur i kaoset.

Nu laddas iPod för en tågresa med Håkan imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0