Lime

När jag sitter vid köksbordet i timmar och pluggar är det alldeles för lätt att gå till skafferiet när man är sugen på någonting, eller bara vill ha något att tugga på. För att motverka gigantiska sockerchocker efteråt brukar jag ha några frukter vid bordet när jag pluggar. Och vatten. Massa vatten. Helst sodastreamat och smaksatt med lime. Idag har jag pressat en hel lime i kolsyrat vatten. Perfekt surt och sjukt gott. Och man blir lite pigg av det måste jag säga! ^^,

Okej då. Det där kanske är en mojito istället. Fyfarao vad jag hellre hade velat snutta på en sån nu. Jag älskar mojito. Drack typ minst två varje kväll på Cypern, haha. Åååh.. Till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0