Inredning

Åh, herre jösses. Eftersom vi antagligen ska renovera typ hela lägenheten nu innan vi flyttar in, samt köpa massa möbler, kikar jag runt på lite inredningssidor. Jag är en sådan som gillar svart och vitt, men det kanske blir lite tråkigt i längden? Med bara svart och vitt, menar jag. På både väggar och möbler. Så jag försöker få lite inspiration till lite färg också, men jag tycker det är svårt. Lite acentfärger får man nog ha iallafall. Någon fondvägg? Hm, skase vad mister Hyresvärd tycker om saken självklart också.

På styleroom finns massa apsnygga hem. Åh, tänk om man ändå varit rik? Check this out. Hur galet snyggt var inte det här då??

Nej, nu får jag å terigen ont i huvudet av för mycket tänk. Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0