101030

Last day of oktober idag. Tiden bara rullar. Imorgon får vi (förhoppninsvis) tillgång till lägenheten. Inflytt blir ju inte snart på långa vägar, man alltid kul att börja greja.

Sitter och skriver på min hemtenta. Fick skicka hem baby tidigt denna söndagen med, haha. Så går det när man är tillsammans med en student.  Men det är rätt skönt att sitta själv och skriva. Sedan får jag väl stänga in mig i köket eller något! Hur som hellst, jag tror det kvittar hur lång tid man har på sig att skriva hemtentor. Jag sitter ändå de absolut sista dagarna. Denna har jag vetat om sedan första veckan i september. Bra framförhållning där, Suss. Har tackat ja till lite jobb nu i veckan också, så det blir till att lägga in en högre växel nu. Man jobar som bäst under press? Nåja, fyra-fem sidor är inte hela världen att knåpa ihop.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0