101018

Trots (skit)dåligt väder och trötthet är jag glaaad som en jag-vet-inte-vad. Livet leker och jag orkar inte beymra mig om saker som är lite jobbiga. Mitt motto är lite "ser man inte problemen fins dom inte" just nu. Lika bra att lägga in en högre växel och gasa. Så man kommer någonstans, lixom. Och har man problem med nåt får man väl göra nåt åt de dådå. Om man har lust. Och nu pratar jag självklart om små skitsaker som inte egentligen är något större problem. Stora problem är stora problem och där funkar inte samma motton va.


Annars sitter jag och äter på en sjukt god fisksoppa. Lustigt det där, jag har alltid hatat soppa fram tills nyligen. Typ sagt i skolan att jag inte tål soppa för att det kliar i halsen, tagit jättelite och smetat ut det på tallriken och ätit mig mätt på knäckebröd istället. Nu gillar jag soppa. Mycket.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0