101010

Legendary date. Eller inte, men rolig att skriva iallafall, haha.

Nu är jag hemma efter en mycket bra helg. I fredags var jag i stugan och myste med familjen. Mysigt helt enkelt, hehe. Sen blev det en kväll framfr dataskärmen och kollade på några program på play:en. Helskön dag helt enkelt.

I går var vi ute på långpromenix. Så sjukt härligt väder, och kul att få se det stora vattenfallet i M-town.  Massa vatten. Jag gillar vattenfall, det är lite balla sådär. Nerd, I know. Vi hade massor att prata om på promenixen med, så det gick fort, haha.

Sen blev det filmkväll hemma hos Daniel & Marielle. Kick Ass blev kvällens filmval, och herrejesus vad rolig den var! Lätt den roligaste (och råaste?) superhjältefilm jag sett. Väldigt kul att få träffa dem och prata lite också såklart!

Idag har träning och matlagning stått på schemat. Bra dag helt enkelt. Nu är jag hemma och ska plugga/planera lite lektioner är tänkt.

Senare kommer nog lite bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0