"Snart" jul

Idag tog jag och Fia en sväng på stan efter skolan. Vi hittade nyårsblåsor i var och varannan affär, och samtalen gled flera gånger in på julklappar. Utan att vi reflekterade så mycket på det. Alltså tror jag det börjar närma sig nu mina damer och herrar!

Men innan jul hoppas jag att jag har bytt adress och bor tillsammans med min kärlek. Är inte det den bästa julklappen av de alla? I guess so. Men först har vi en hel del renovering framför oss. Kommer bli tuffa veckor nu, men den som vill ha det fint får lida pint ( haha, erkänn, den ändringen gjorde jag bra! ) som det heter.

Snart blir det till att sova. Imorgon väntar shopping på Överby. Ja, jag har fortfarande köpstopp typ, men mamma är ju med.. ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0