Powerwalk



En liten lista för att jag har ingenting att göra tills jag ska åka.

DAGENS VILL HA: Möbler..?
DAGENS KLÄDSEL: Just nu lackleggins och spetslinne. Sedan blir det världens störta mjukisar och tisha.
DAGENS SMINK: När jag knappt ska visa mig bland folk? Absolut inte.
DAGENS FRISYR: Toffs.
DAGENS HÄNDELSE: Härlig powerwalk imorse
DAGENS LÅT: Jag vet att jag är tjatig men.. Gubben i lådan!
DAGENS PLANER: Måla i lägenheten. Får hjälp av Marielle och svärmor :)
DAGENS SAKNAD: Värme och sol
DAGENS DUMMASTE: Min nare.
DAGENS DROG: There´s only one drug in my life.. Kaffe
DAGENS FAVORIT: K är alltid min favorit.
DAGENS KÖP: Ingenting, och ingenting ska jag köpa heller.
DAGENS GODIS: No, no, no :)
DAGENS HUMÖR: peppad & glad
DAGENS ORD: Jag har inte pratat särskillt mycket idag. Än.

Kommentarer
Postat av: bitte

Tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-16 @ 13:40:12
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0