kaffe..

.. kaffe, kaffe kaffe har min dag gått ut på ungefär. Lite tokigt, men trevligt som fan! Morgon kaffe, komma-till-skolan-kaffe, kaffe-paus-kaffe, fika-kaffe och sist men inte minst lyxfällan-kaffe. Låter väl som en trevlig dag? Mitt emellan det har jag hunnit med att tjöta med mina goa kursare, gå på föreläsning och sedan fika med Malin! Rådhuset, as usual. Ja, sen var hon snäll och körde och hjälpte mig med mina paket från Dustin som hade kommit med.  Hahaha, ja, jag tror vi fick dagens skratt där iallafall. Ett paket var scheissetungt, och det skulle vi få ut i bilen.. Hahaha.. Man förstår det kanske inte om man inte var med, men kul hade vi! Tack för hjälpen snygging♥

Den här kvällen i somras trodde vi att vi var rätt så nyktra. Det var vi inte. Men fan vad roligt vi hade! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vaddå, var vi inte nyktra den kvällen? ;)

2010-11-12 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0