Check!

Fick just en lägesrapport från K angående lägenheten. Han är ju där varje kväll och grejar, och det är inte jag, tyvärr. Vi har hjälpts åt så gott det bara går. Jag har ju trots allt målat det mesta av allt som skulle målas i lägenheten. Men nu verkar det som om det är helt klart för städning, så när som på några luckor som ska målas. Hur bra är inte det då? Så imorgon blir det städning, och pålägging av polish på golvet så det riktigt glänser. Och går allt enligt planerna så kommer det alltså att hämtas och monteras möbler i helgen. Kanoners!

Nu ska jag packa väskan, skriva i kalendern och sedan lägga mig och sova några timmar. Vill verkligen ha sovmorgon någon dag men.. det får jag inte förrän om över två veckor. Yeay..


Sleep tight and rock this weekend.


Min favorittröja; en trasig gammal urtvättad adidasmunk. Bättre kan det inte bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0