101121



Grym helg, hann med jättemycket i lägenheten samtidigt som vi fick med oss en hel del saker hem från Ikea. Känns som inflyttning inte är långt ifrån nu. Alla rum är tapetserade och målade, nu väntar bara det där sista finliret i varje rum. Dörrknoppar ska på, garderober ska målas och nej, sen är det inte så mycket mer. Mer än städning då såklart. I stora drag har vi gjort allt på två veckor. Grymt.

Imorgon väntar en halvdag i skolan med drama. Inte min största passion det där med spex och prata högt inför alla, så hade det inte varit för att jag ska köra ut papp´s bil till verkstaden imorgon, hade jag lätt hoppat över den. Men vem vet, det kanske blir kul? Och absolut så är det något jag borde träna på, haha.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0