101119

God morgon! Idag är jag mycket piggare än igår, jag antar att det behövdes en 12-timmarssömn för att ställa allt till rätta. Nu orkar jag med helgen också! ;P

Nu på morgonen har jag skickat några viktiga mail, och snart blir det lite jobb. Sedan ska jag träna, och efterdet åker jag till lägenheten som innom kort blir mitt hem ju! Ikväll åker vi tillbaka till Uddevalla, och tiidigt imorgon ska vi köra mamma och pappa till Landvetter. På vägen hem blir det IKEA och vi räknar med en fullproppad bil på vägen hem. Ska bli roligt att slösa lite pengar på saker vi verkligen vill ha! Ska nog lägga en liten beställning på H&M home också, när jag ändå är igång. Dom har så fina saker.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0