101109

Åh, herregud. Finns det något annat att säga en dag som denna? Vi har nere i Västsverige är ju inte vana med snö, det är ett som är säkert. Lite lustigt att vi blir lika handlingsförlamade varje år, men ändå. Snön är ju skitjobbig! Alla pratar ju om det idag. Tyvärr drar det ju på sig olyckor med, och det är ju inge roligt. Pappa fick exempelvis en bil in i framdörren imorse.

Tänkte mig att jag skulle ner till gymmet idag. Men eftersom gå inte är ett alternativ en dag som denna, plus att jag fortfarande har sommardäck på bilen, är det ingen idé. Stadstrafiken är ju inställd med. Men jag får väl räkna skottningen förrut som ett träningspass, och vara snäll och gå ut en gång till ikväll kanske ;)

Tur att jag skippade skolan idag, och jobbade istället. Tydligen är tågen Steningsund-Uddevalla inställda och det är köer på E6. Kan ju inte bli bättre. Ibland har man flyt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0