101102

Halllå där! Like you just noticed, är min tenta färdig nu! Svårt att bli nöjd med den, men enligt responsen jag fått ska den ändå vara okej. Jag kan inte beskriva hur inihelvete skönt det känns nu. Kurser med både salstenta och hemtenta är inte riktigt min grej (är det någons?). Världens största tack till snälla Fia som skriver ut och lämnar in den till mig imorgon med så jag slipper ta fyra timmar av en ledig dag för att åka ner och lämna den i min examinators fack. Tack! :)

Jag brukar ofta klaga på att det regnar. Även att jag typ inte behöver vara ute. Det ska jag aldrig mer göra. Inte när jag inte behöver vara ute. Idag jobbade jag utomhus i  några timmar i eftermiddags. I ösregnet. Fyfan säger jag bara. Kall och frusen blev jag. Och blöt. När jag kom hem var byxorna och sockarna genomblöta. Tur man utbildar sig till nått där man kan vara inomhus (förrutom någon liten rastvakt då och då).

Nu ska jag dricka upp min after-done-tenta-öl. Ibland får man unna sig :) SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0