Svettigt..

Just hemkommen från gymmet. Herre jesus vad varmt det var där då..! Tråkigt, för man kan inte ta i allt vad man orkar när svetten bara rinner, haha. Hoppas SL kan kirra lite bättre luftkonditionering till sommarn, för vad jag minns var det såhär förra sommarn med. Men det gick finfint ändå till slut! Blev till och med lite löpning på slutet. jag som inte är gjord för att springa, typ. Men jag vill lära mig! Bästa känslan av allt (jepp, allt) när man sprungit klart!

Annars har jag vart i skolan och jobbat idag. I stort sett suttit i personalrummet heela daggen, haha. Jag och Maria har suttit där och skrivit på våra arbeten. Treevlig dag. Har hunnit jobba lite idag också. Och handla. Och laga mat. Herregud, jag är ju superwoman nästan, haha.

Imorn gäller det. Haha, vad har jag gett mig in på????

Nu: bästa Spotify-listan och städning
Sen: ringa baby  :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom har aaaskass luftkonditionering på Westcoast också. Det suger vekligen!

2010-05-20 @ 22:17:43
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0