Shopping

Hejhej! Nu är jag hemma från en sväng på stan och gymmet. Har gjort iordning mig och sitter och äter lunch. Om en timma ska jag traska neråt och möta upp Marielle på hennes jobb. Sen blir det en tur ut till Torp för lite shopping. Det är ju löning idag och vi kände att vi ville ha lite nytt. Hoppas vi hittar massa snyggt!

Sen blir det att åka in till stan igen, och gå på danstreornas slutproduktion. Shit, det var TVÅ ÅR SEDAN jag själv stod där på Östrabo och dansade inför 500 pers/föreställning. Känns som igår samtidigt som det känns som om det var jättelängesedan. Ska bli jätekul att se iallafall, hoppas som är lika bra som vi var, haha. Nejdå, jag bara skojade, dom är nog hur bra som hellst!

ha en bra daaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0