Bra dag!

Bra dag idag! Hittade två snygga klänningar på HM. En randig i tubmodell och en lite vardagligare med knappar upptill och lite ojämn längst ner. Snygga iallafall!

Sen kollade vi ju som sagt på treornas slutproduktion TID. En modern/street föreställning med  animationer bakom scenen. Jättebra var den! Grymma koregrafier, grymma dansare och våra gamla linnen. Haha det var roligt tyckte jag :)  Fem av fem toast!

När jag kom hem fick jag en annan bra nyhet.. Jag ska inte till skolan imorn, som jag trodde. Faaaan vad gött, för jag kände verkligen inte för det. Tänk av få sova en morgon till, åh det ska bli underbart! Måste bara få pluggat lite imorn då.. Mindre underbart.

Nu ska jag snart soova, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0