AtmosFear

Vad kan man säga annat än grymt? Liseberg bygger om Lisebergstornet till Europas högsta fritt fall med 4 motherfucking G-krafter i inbromsningen. Hur galet är inte det? Nästa år blir det klart. Känner jag mig själv kommer jag säkert aldrig våga åka (jag vägrar ju åka runt i de nya hjulet nere i hamnen) eftersom det där med höjder inte riktigt är min grej.. Men grymt, det är det. Och jag vill iallafall testa.

En annan grym sak är att jag antagligen har jobb deltid fram tills jag börjar jobba på riktigt. Känns väldigt bra, för jag vill kunan spara så mycket pengar som möjligt denna sommar. Big expense coming

Imorn står klockan på tidigt-för-att-vara-ledig fr jag ska iväg och jobba. Så.. time to slänga igen datorn och sova lite. Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0