100531

God morgon! Vaknade utvilad för en halvtimma sedan nu. Skönt! Om ca 40 minuter ska jag gå neråt och ta tåget till Götelaböörg. Bara 2-3 dagar kvar i skolan nu. Känns faktiskt lite konstigt; härligt och tråkigt på samma gång. Man vill hellst inte plugga, men man kommer sakna alla. Men jag tror faktiskt att det bra-iga väger upp. Sommarlov, here I come!

Det ser ut att bli varmt idag.. Hm. Man kanske skull våga sig på att ta sandaler tillochmed? Mina turkosa converse blev allt rätt smutsiga efter helgens bravader, haha. Får se om jag kan tvättta av de kanske.

Jaoooo. det var väl allt för mig, haha. Nu ska jag packa ner datorn i väskan och fortsätta göra iordning mig! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0