100530

Heeeej! What a weekend. Nu är jag riktigt slö ska jag säga, haha.

Igår var det trollhättecruisingen och självklart var det party på hög nivå! Två partybilar från Munkedal blev det! Så jäkla roligt! Det var partystämning ända tills nattamaten på donken, haha. Mååånga skratt och tokigheter bjöd gårdagen på. Längtar redan tills nästa års cruising! ;) Så jäkla bra att vi fick tag i chaffis också, tack Linus som ställde upp. Haha, vi har aldrig haft samma chaffis 2 gånger för ingen vill köra runt på oss, men man kan ju alltid hoppas! Haha, "Det tuttar upptaget" spelades ett aaaantal gånger igår ;)


Var tvungen att sno en bild på bästebilarna! FESTTRAFIK !!!

Kom hem vid 4 inatt och vaknade av att telefonen ringde 10 så har inte sovit så mkt som jag borde.. Är jättetrött nu. Idag har vi spelat BandHero hela förmiddagen (Jag äger på trummor!) och sedan vart på studentkalas för Erik. Trevligt =)

Naj, nu blir det till att skriva lite på ett arbete och sen soova. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0